אם יש מקום בו האופנה בתחרות עיקשת זה עולם בגדי הים. כשאת בבגד הים שלך, את חשופה מאוד אך עטופה מאוד בו זמנית. הים הוא מרחב בו יש לך את ההזדמנות לבטא את האופנה שלך ואת הסטייל שלך בלי בושה, ובלי לחשוב פעמיים.
החשיפה הזו ברורה גם למעצבי בגדי הים ולחברות המשווקות אותן. הדרישה הבלתי פוסקת לדגמים חדשים וייחודיים הפכה את התעשייה למקור היפר-אקטיבי של יצירתיות בלתי נגמרת, מבחינת החומרים, העיצובים, החידושים והאווירה.
אנו נדון בכמה אספקטים מעולם בגדי הים בישראל ובעולם, עולם ומלואו בתוך עולם האופנה, שאפילו שהוא מגודר לרוב לעונה אחת בלבד, לקיץ, הרי שהוא תופס נפח נכבד בתרבות האופנה העולמית.
בגדי הים – להתחטב וללכת להירטב בים
- בגד ים מחטב – לא תמיד אנחנו מוכנות לקיץ. את יודעת בדיוק מה זה "מוכנה", ולפעמים זה לא פיזי בכלל, אלא מנטלית, לחשיפה. לוקח כמה רגעים להתרגל, עד שהקריאה לשמש מתגברת ואין יותר ברירה, רוצות להשתחרר. בגדי ים מחטבים "סוגרים לך את הפינה" גם אם את מרגישה שצריך לאסוף מעט את הגוף. כשמו כן הוא, מחטב, ולפעמים זה מה שעושה את ההבדל בהרגשה ובמראה כאחד.
- ביקיני קלאסי – הביקיני תמיד באופנה, אך מה שמשתנה זה הגודל והעיצוב. ביקיני משולשים קלאסי או ביקיני עגולים, מה שמתאים לך לפי החשק, הטעם ומבנה הגוף, מה שמחמיא לך הקיץ הזה.
אופנה שמשתנה – בגדי ים שמלה ובגדי ים שלמים
בגדי הים בעיצוב שמלה הם עניין של אופנה לגמרי. חדשים יחסית בנוף, בגדי ים אלו נותנים לוק שבין בייבי-דול לבגד ים, נוחים ואלגנטיים, הרבה יותר ממרבית בגדי הים. הם ייחודיים ושונים בנוף בגדי הים הרגיל בישראל, ואפילו בעולם.
בגדי הים בעיצוב שמלה הם כמובן בגדי ים שלמים, אך הם לא השלמים הקלאסיים. הקלאסיים תמיד נשארים יפים, ובעצם כל מה שנותר עם בגד ים מלא זה לבחור את העיצוב המתאים לך, מתוך מגוון שנראה לפעמים אינסופי. אם רכשת בגד-ים קלאסי, את יכולה לפחות לדעת שהוא ייראה טוב ובאופנה גם בשנה הבאה, ובכלל שנים קדימה.