שייט על הריין

שייט על הריין

הריין, אחד הנהרות החשובים ביותר באירופה; זורם מהרי האלפים השוייצריים ועד לים הצפוני של הולנד. גדות נהר הריין מציעות תרבות קסומה ומהפנטת, טירות מרהיבות, כפרים ציוריים ועוד. מה הפלא כי שייט על הריין הפך לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר בישראל?

שייט על הריין – כל הטיפים

  • שייט על הריין מתחיל הרבה לפני שנוחתים ביעד – המחשבה הראשונה של מי שיוצא לשייט על הריין או כל קרוז אחר, מציירת תמונה דמיונית של עצמו עולה לסיפון. ובכן, הרבה לפני שמגיעים לסיפון יש להגיע לנתב"ג ולתפוס את הטיסה אל היעד שממנו יוצא הקרוז. לא מומלץ להגיע קרוב מידי למועד ההפלגה, קחו לעצמכם לילה אחד של מנוחה ביעד היציאה על מנת שתוכלו להתארגן בנוחות ולצאת רעננים למסע.
  • איך מתכוננים להפלגה? – ממש כמו טיסה, גם כאן ניתנת לכם האפשרות לעשות צ'ק אין אונליין מהבית. כך התור בטרמינל יתקצר עבורכם. מומלץ מאוד להכין תרופות לבחילות ומחלות ים, מכיוון שגם החזקים ביותר עלולים להרגיש מעט את הבטן אם אינם רגילים לתנודות הים. ביום הראשון להפלגה, צאו לסיור בספינה על מנת להכיר את המתקנים ומיקומם.
  • הגענו לתחנת עגינה, מה עכשיו? – דעו כי כמעט כל חברות השייט יציעו לכם סיורים מודרכים בתחנות העגינה בדרך. אינכם חייבים להצטרף אליהם, אך מומלץ להתכונן מראש ולבחון את כל תחנות העצירה בטיול. את הפרטים תוכלו למצוא באתר חברת הספנות עמה יצאתם לדרך. זכרו שהזמן בכל תחנה הוא מוגבל, נסו להוציא ממנו את המיטב.

עם מי שטים?

ראשית כל, עליכם לחשוב על עצמכם; מהם הצרכים שלכם, מהו סוג הטיול המועדף עליכם ומי הקהל שאיתו תרצו לצאת לטיול? האם ברצונכם להצטרף לשייט המיועד לגיל הזהב? או שמא תעדיפו ספינה המצוידת בשלל פעילויות לילדים? תשמחו לדעת שישנן אין סוף אופציות עבור מגוון קהלים, וכל אחד יוכל למצוא את הקרוז המועדף עליו. אז אם שייט על הריין נשמע לכם כמו רעיון מוצלח לשבירת שגרה ודרך מעניינת לגלות את אירופה, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקרוז על נהר הריין וליהנות מחוויה שתשאיר לכם טעם של עוד, באחריות!