מסכה לשיער

מסכה לשיער דק

שיער דק או דליל יוצר מראה לא מחמיא, הן אצל גברים והן אצל נשים, שהרי כולנו אוהבים שיער שופע וסמיך.

יחד עם זאת שיער דק או דליל אינו גזירת גורל, ועם שגרת טיפוח נכונה ומושכלת, ניתן לשקם אותו, למנוע נשירה, לחזק את השורשים ובאופן כללי ליהנות ממראה מרשים יותר.

אחד המוצרים העיקריים במסגרת שגרת טיפוח שכזו הוא מסכה לשיער דק.

מה כוללת מסכה לשיער דק?

באופן טבעי מסכות לשיער דק מורכבות מחומרים בעלי יכולת הזנה גבוהה שתורמות לשורשי השיער מרכיבים חיונים כדי לחזקם ולהקטין את היקף הנשירה.

בנוסף, מסכה לשיער דק או דליל כוללת חומרים בעלי איכות ממריצה לעור הקרקפת, שכן גם לכך יש חשיבות במסגרת עיבוי השיער ושיקומו, וכמו כן מבוססת מסכה שכזו על חומרים שמעניקים לכל שערה ושערה חוסן וברק.

באופן כללי ברשימת המרכיבים של מסכות לשיער דליל או דק תמצאו בדרך כלל ויטמין B5, קרטין, חמאת שיאה, ויטמין E (שמצטיין בהעלאת רמת הלחות בשיער, ובכך תורם לשיקומו), שמן קשיו, חומצות אמינו חיוניות, ג'ינקו בילובה, זרעי ענבים ועוד.

איך להשתמש נכון במסכה?

שגרת טיפוח נכונה ומושכלת עבור שיער דק מבוססת על 2 מרכיבים: ראשית, בחירה של המסכה האופטימלית לסוג שיער זה, ושנית, שימוש מדויק במסכה בתדירות המתאימה.

עבור שיער דק או דליל מומלץ להשתמש במסכה לפחות פעם בשבוע, באופן קבוע, ולפעמים אף רצוי למרוח מסכה לשיער דק פעמיים בשבוע (כדאי להתייעץ עם מעצב שיער או אנשי מקצוע בתחום התכשירים לשיער כדי לקבל הכוונה בהתאם למצבו הספציפי של השיער שלך).

מריחת המסכה על השערות מתבצעת לאחר חפיפה מושקעת, כשהשערות עדיין מעט לחות ולא יבשות לגמרי.

יש למרוח את החומר (המסכה) בתנועות עדינות במיוחד ותוך כדי עיסוי קל, מהשורשים אל עבר הקצוות. שימו לב שאתם עוברים על כל אזורי השיער כדי שלא יישארו שערות שלא זכו לטיפול המיטיב.

אם תעטפו את השיער במגבת חמה (בעדינות), החומר יוחדר טוב יותר אל השערות והאימפקט שלו יהיה משמעותי יותר. למסכות לשיער שונות הוראות שימוש שונות, כשבדרך כלל יש להמתין כ-10 דקות לפני שטיפת המסכה. בכל מקרה יש להימנע מסירוק כל עוד המסכה על השיער.